sobota, 25 października 2014

Kobalt, kobalt, kobalt...

W tym poście, jak się łatwo domyśleć, będę pisała o  kobalcie (do facetów: to taki intensywny i przepiękny odcień niebieskiego jak widać na załączonym obrazku...). Teraz pewnie nasuwa Wam się pytanie, w jakim kontekście ten kobalt będzie omawiany - otóż w kontekście paznokci...

Pewnie niektórzy nadal nie wiedzą o co chodzi... No więc chodzi o to, że ostatnimi czasy (ostatni miesiąc?) zauważyłam (a nie wierzę, że tylko ja jestem taka spostrzegawcza) pewien trend dotyczący koloru paznokci; mowa o tym nieszczęsnym kobalcie. Od razu sprostowuję - absolutnie nie mam nic przeciwko kobaltowi, sama ten kolor uwielbiam, mam kilka rzeczy w tym kolorze (ubrań) i chętnie go noszę, szczególnie latem.

Przeciwko kobaltowi na paznokciach też nic nie mam, zanim nastała ta "moda" też zdarzyło mi się mieć mani w tym kolorze... Ale w momencie, gdy widzę średnio kilka kobiet dziennie z tym kolorem na paznokciach, to się zastanawiam - o co chodzi? Czy Vogue napisał coś na ten temat? A, no tak, zapomniałam, że w Polsce Vogue'a nie uświadczysz... No to w takim razie inne "wyrocznie modowe" (cała gama gazet dla Pań) coś musiały na ten temat wspomnieć... Chociaż sama nie natknęłam się na wzmiankę dotyczącą tego trendu  na paznokciach... Jest też inne rozwiązanie - jakaś dziewczyna/kobieta musiała któregoś dnia wyjść na ulicę z paznokciami pociągniętymi tym pięknym kolorem, zobaczyły to inne laski, pozazdrościły jej i trend gotowy! Czyli metoda na klona... :D (o tym zjawisku też jeszcze wspomnę w swoich postach później)

A co ja na to? Ja, tak jak już wspomniałam, miałam okazję już prędzej mieć taki kolorek na paznokciach, spodobał mi się nawet ten efekt, w związku z czym chciałam go jeszcze powtórzyć, ale... odechciało mi się, bo nie chcę być kolejnym klonem.... :-) 
A co Wy sądzicie na ten temat? Lubicie ten kolor? I czy też zauważyliście ten opisany przeze mnie trend?



2 komentarze:

  1. Lubię kobalt, ale (może zauważyłaś XD) jeśli maluję paznokcie to najczęściej na czarno ;P
    I tak, udało mi się spostrzec kobaltową modę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdarzyło mi się zauważyć czerń na Twych paznokciach :D Ja osobiście rzadko maluję na czarno paznokcie, bo później nie mogę ich domyć XD

    OdpowiedzUsuń