Moje ulubione filmy to:
1. "Zielona mila" - 1999r. (Tom Hanks, Michael Clarke Duncan)
2. "Czarny łabędź" - 2010r. (Natalie Portman, Mila Kunis)
3. "Forrest Gump" - 1994r. (Tom Hanks)
4. "Oszukana" - 2008r. (Angelina Jolie)
5. "Siedem" - 1995r. (Morgan Freeman, Brad Pitt)
6. "Sierpień w hrabstwie Osage" - 2013r. (Meryl Streep, Julia Roberts)
7. "Amelia" - 2001r. (Audrey Tautou)
8. "Pamiętnik" - 2004r. (Ryan Gosling, Rachel McAdams)
9. "Wielki Gatsby" - 2013r. (Leonardo DiCaprio, Tobey Maguire, Carey Mulligan)
10. "Jak urodzić i nie zwariować" - 2012r. (Cameron Diaz, Jennifer Lopez)
11. "Poradnik pozytywnego myślenia" - 2012r. (Bradley Cooper, Jennifer Lawrence)
12. "Kocha, lubi, szanuje" - 2011r. (Steve Carell, Ryan Gosling, Julianne Moore, Emma stone)
13. "Pretty woman" - 1990r. (Richard Gere, Julia Roberts)
14. "Zatańcz ze mną" - 2004r. (Richard Gere, Jennifer Lopez, Susan Sarandon)
15. "Służące" - 2011r. (Emma Stone, Viola Davis)
A jakie są Wasze ulubione filmy? :-)
Wiele z Twoich ulubionych filmów są także moimi :D A poza tym to w moim top znajdą się jeszcze: Gladiator, Władca Pierścieni, Thor, Iron Man, Avengers, Przerwana lekcja muzyki, Now is good, Constantine, Za wszelką cenę, Transformers, Iluzja, Hobbit, U progu sławy, August Rush, Skazani na Shawshank, X-Men, Wolverine Geneza, Batman, Poradnik pozytywnego myślenia. Na pewno jeszcze coś by się znalazło, ale w tej chwili nie przychodzi mi do głowy. Oczywiście moim numer jeden jest Gladiator :D
OdpowiedzUsuńO jeszcze Hidalgo i Szkoła Rocka ;D
OdpowiedzUsuńNo właśnie, zapomniałam o Skazanych...
OdpowiedzUsuńTyyyle tu dobrych filmów *.*
UsuńAż żałuję, ż nadal nie udało mi się obejrzeć "pamiętnika" ;_; a od dawna chcę XD
Koniecznie obejrzyj! Fajnie przedstawiona wzruszająca historia... :)
OdpowiedzUsuń